۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۶, شنبه

شب هایی در رودانته


New Page 1

شب هايي در رودانته

Nights in Rodanthe

فیلمی مناسب در ژانر درام و عاشقانه با بازی ریچارد جر و دیان لین

آدرین ویلیس زن میانسالی است که بخاطر یک بحران در زندگی اش به تنهایی به مهمانخانه یکی از دوستانش در شهر کوچک و ساحلی رودانته در کارولینای شماتلی آمده تا آخر هفته را در آنجا سپری کند . او امید دارد که در این محیط بتواند با آرامش بر روی مشکلات و کشمکش های اطراف زندگی اش فکر کند : بر روی رفتار شوهر خودرایش و دختر نوجوان سرکشش که با تمام نظرات او مخالف است و اینکه آیا باید به این ازدواج ناموفقش ادامه دهد .

در همین زمان مهمانی به اسم دکتر پل فلانر به مهمانخانه وارد می شود که تنها مسافر آنجاست و او نیز بخاطر یک بحران در زندگی اش به آنجا پناه آورده است : او با پسرش یک اختلاف دارد . بتدریج این دو نفر با هم بیشتر آشنا می شوند و با هم احساس راحتی می کنند تا اینکه عشقی بینشان شکل می گیرد که...

این فیلم دومین همکاری دو بازیگر سینمای هالیوود Richard gere و diane lane پس از فیلم unfaithful می باشد از دیگر بازیگران فیلم می توان به james franco بازیگر سری فیلم های مرد عنکبوتی و فیلم جدید pineapple express اشاره کرد.


بازی های درخشان بازیگران اثر به خصوص دو بازیگر اصلی بسیار تحسین آمیز می باشد و دیگر نکات قوت فیلم عبارتند از عاشقانه بودن که تازگی ها کم در هالیوود پیدا می شود و دیگری صحنه آرایی و لوکیشن های زیبا.

تاریخ اکران : 26 سپتامبر 2008
استدیو : Warner Bros. Pictures
کارگردان : George C. Wolfe
نویسنده : Ann Peacock, John Romano
بازیگران : Richard Gere, Diane Lane, Scott Glenn, Christopher Meloni, Viola Davis, James Franco, Mae Whitman, Pablo Schreiber
سایت رسمی : Nights in Rodanthe
نوع فیلم : درام ، رمانتیک
رده سنی : PG-13
مدت 97 دقیقه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر