۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

یه کمی درباره مکس پین

New Page 3

فيلم مكس پين ( پليس افسرده) MAXPAYNE

TML clipboard
HTML clipboard

محصول 2008 آمريکا ،

حتما شما هم بازي کامپيوتري مکس پين را به خاطر داريد ، مکس پين از زيباترين و پرطرفدارترين بازي هاي کامپيوتري است که در سراسر دنيا طرفداران خاص خود را دارد . پس از موفقيت اين بازي کامپيوتري ،‌ سينماگران تصميم گرفتند تا فيلم اين بازي کامپيوتري را هم بسازند .

مشخصات فيلم

کارگردان : John Moore

نویسنده : Beau Thorne . Sam Lake

بازیگران : Mark Wahlberg ... Max Payne Mila Kunis

Mona Sax Beau Bridges ... BB Hensley Chris O'Donnell ... Jason Colvin

محصول سال : 2008

مدت : 100 دقیقه

ژانر : اکشن

درجه سنی : PG-13

محوریت فیلم : / توطئه/ پلیس ماهر / ساخته شده براساس بازی ویدیویی

مکس پین مامور اداره پلیس هست که در جریان یک توطئه , همسر و فرزندش کشته می شوند و وی نیز به نوعی دچار عذاب وجدان و خشم می شود و بنابراین سعی دارد تا به هر قیمتی که شده قاتلان را پیدا کند و انتقام همسرش را بگیرد و...

جمله قصار و به یاد ماندنی مکس پین ( بازی ) : (they were all dead) برف سنگینی می بارد , تلفن خانه زنگ می زند اتاق خواب بچه خونی هست . این صحنه یکی از بیاد ماندنی ترین صحنه ی تاریخ بازی های رایانه ای بود که در بدو شروع بازی " مکس پین " با آن مواجه می شدید و شدیدا بر روی شما تاثیر می گذاشت . صدای گرم و توام با بی روحی مکس پین و شخصیتی دیوانه که به مرحله ای از جنون رسیده بود که خودش را بین دو دنیا که هر دو کابوس وار بودند می دید یکی از معدود شخصیت های دنیای بازی بود که بازی کننده را وارد دنیای مخوف خودش می کرد . اما به نظر می رسد این دنیا در بازی بسیار تاثیر گذارتر باشد تا فیلم ! .

اکشن فیلم سریع و پر برخورد است و در بعضی صحنه ها مکس پین هر کسی را که در جلوی چشمش باشد می زند ! جلوه های ویژه فیلم هم قابل قبول است . " جان مور " کارگردان این فیلم که فیلمهایی نظیر " پشت خطوط دشمن " و " پرواز ققنوس " را کارگردانی کرده است در جایی گفته بود که این فیلم را بیشتر سعی می کند به شکلی بسازد که طرفداران را راضی کند.

توضیخات بیشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر